Shoppinghelg

I helgen har Johans föräldrar hälsat på och bott hos oss. Vi ses inte så ofta på grund av avståndet så det är trevligt när vi väl ses.

I lördags var vi inne i stan och letade skinnjacka till Johans pappa och tog en fika på Café Kladdkakan. Hade väldigt flyt. Caféet var fullt men så såg jag Annika och försökte få kontakt med henne så jag kunde hälsa då tittade Vickans huvud fram. Så jag gick dit och hälsade och vi fick ta över deras bord så jag avnjuta en god kladdkaka. Mums! På kvällen gick vi ut och åt på Gusto. Maten var inte fantastisk men vi lyckades ha trevligt ändå.

På söndagen åkte vi till Barkarby och köpte nya lampor på Bauhaus, beställde en ny kaffekokare och sen en tur till outleten. Där hittade vi äntligen skinnjackor och Johan shoppade loss ordentligt till sig själv. Sen åkte vi hem på fika till Andreas och Anna och gosade med underbara Nova. Kvällen avslutades med middag hemma hos oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0