Sömnbrist

Inatt vaknade jag av att mitt lår somnade. Bara mitt lår. Det var en sjukt konstig känsla. Det var precis som när en fot sover fast att det bara var på framsidan av låret. Var helt stumt att gå på benet och försökte förgäves få igång blodcirkulationen. Sen kom ångesten. Jag fick för mig att jag kanske fått en blodpropp i benet och började nojja över det och om jag skulle klara mig genom natten. Kommer ihåg många avsnitt med House MD med blodproppar.

Kunde inte sova en blund till efter det här vilket innebar att jag låg vaken från ungefär kl. 3 på natten tills när klockan ringde vid sex. Nu är jag en livslevande zombie. Men mitt ben är i alla fall vaket igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0