Uppdatering

Som vanligt "hinner" jag inte med att uppdatera så mycket som jag skulle vilja. Vi hade det underbart i påsk, och den här veckan har jag och Matilda försökt vara ute så mycket som möjligt.

I onsdags var vi på första mammapromenaden. Det var kul att ha några att gå och prata med. Efter promenaden satte vi oss och tog en fika ihop. Ser fram emot många fler såna dagar.

Igår hjälpte vi morfar handla lite och köpte snygga skor till mig. Sen tog vi en promenad till Huvudsta och supergravida Caro. Bara två veckor kvar nu så hon är så stor och fin. Matilda charmade som vanligt. Någon som inte gillade henne var Tetris, deras katt. Han fräste åt oss och sen åt mig. Han kommer nog bli väldigt glad över en egen bebis snart. Eller inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0