Helgen

Helgen gick fort som vanligt. Men vi fick lite vettigt gjort.

På lördag fm kom Matildas morbror förbi och hämtade henne och tog henne till lekparken tillsammans med Hugo, Lina och Mange. Han fick prova på att ha en liten, det är inte långt kvar nu tills kusinen kommer. Medan hon busade utomhus passade vi på att grovstäda lägenheten. Är så nöjd nu när jag hann med att torka av alla skåp i köket bl.a.

På eftermiddagen åkte vi och hälsade på min mormor och morfar. Morfar fick komma hem från sjukhuset i fredags och hade blivit väldigt pigg. Jag tog lite foton på honom som jag ska framkalla så han kan använda dem till att skaffa färdtjänst.

Idag, söndag, tog Matilda sovmorgon till halv tio efter en jobbig natt. Sen åkte vi till Babyland och köpte en ny bilstol till Matilda. De hade ett erbjudande så vi slog till. Samtidigt köpte vi badleksaker och en ny leksak.



Matilda upptäcker en snygg tjej i spegeln, henne måste man ta i hand med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0