Välkommen hem

Idag kommer Matildas gammelfarmor och farfar över och hälsar på. De har varit ute hos mina föräldrar på besök och vill såklart inte åka hem utan att ha sett lilla tjejen.

Ikväll blir det middag hemma hos morbror Andreas och moster Anna. Då ska även Sandra vara med som är nyss hemkommen från Sydamerika där hon varit sen i april. Ska bli så kul att se henne igen och höra om allt som hänt. Har varit en flitig läsare av resedagboken och sett bilderna på Fejan. Snart "försvinner" hon igen. Den här gången till Borås där hon ska få testa på det livet jag ville ha. Hon ska plugga textilekonomi, något jag drömde om och sen presenterade för henne. Hoppas hon får det bra där nere.

Nu väntar jag på att liten ska vakna så vi kan börja att mysa ihop.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0