Bröstpump

Jag har varit väldigt aktiv på Tradera nu. Det har resulterat i att vi köpt ett bärsele, en lekbåge till babysittern och en Philips manuell bröstpump. Allt till vrakpriser.

Pumpen är en räddande ängel ibland när hon sover och brösten tycker att det är matdags. Plus att Johan tycker att det är mysigt att kunna mata henne själv nu så de också får mysa lite. Så nu försöker jag pumpa ut lite till honom plus att jag om det går pumpar ut och fryser in så vi har ett lager utifall att något skulle hända, tex. att jag skulle bli tvungen att äta pencillin.

Den kommer gå varm nu så vi kan pumpa ut innan vi ger oss ut på äventyr så vi slipper offentlig amning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0