Små framsteg

I natt låg hon i vaggan från klockan ett till klockan åtta. Hon vaknade ganska ofta men somnade om direkt när jag klappade henne på huvudet och/eller gav henne nappen. Vissa gånger fick jag hyscha henne lite för att hon skulle bli lugn.

Hon åt bara två gånger i natt. En gång vid elva och sen vid klockan fem. Hon är så duktog. Jag och pappsen fick t.o.m. äta frukost ihop vid sjutiden. Men sen tröttnade hon på att vara själv och fick ligga på min mage och sova i en timme innan vi gick upp.

Idag på dagen låg hon mot mitt bröst när jag halvlåg i soffan och lyfte upp huvudet i typ en minut innan hon tröttnade. Hon börjar bli stark vår lilla flicka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0