Mitt "läkarbesök"

Jag fick godkänt av min barnmorska, eller som hon kallar det så är jag som gjord för att föda barn. De få stygnen har läkt fint och mina blodvärden och blodtryck är bra. Jag ska fortsätta med knipövningarna, som jag alltid glömmer bort, men hon trodde att det skulle lösa sig med muskelbiten också och tyckte att det gått så kort tid. Måste komma ihåg de där övningarna. Bassning på mig.

Nu fick jag minipiller, Cerazette, av henne för de går inte över så mycket i bröstmjölken. Får testa och se vad jag tycker. Jag har hört olika saker om minipiller. Helena hade väldiga problem med sina medan andra har haft helt prickfritt. Hoppas på det senare. Det har ju varit det riktigt positiva med graviditeten - att slippa mens.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0