Zzzz

Nu har Matilda sovit bättre i några dagar, peppar peppar så kanske det håller i sig. Igår sov hon själv fram till kl. 12 och somnade om efter att ha ätit och sov ytterligare fyrtio minuter.

Hon var kinkig igår kväll men kom till ro efter en stund i famnen och gick med på att läggas i spjälsängen. Så jag och Johan hann med att mysa lite innan hon fick ett vredesutbrott och Johan hade inte tålamod att börja om utan gick ut istället. När mitt skift började la jag henne i spjälsängen och fick hjälpa henne att somna om några gånger men hon låg däri till klockan sex. Och somnade om efter matning och sov till klockan nio.

Nu har hon sovit sen klockan elva, så nästan tre timmar. Så stolt över henne. Men det är ju lite tråkigt för mig för jag vågar inte störa henne utan låter henne sova tills hon vaknar så vi kommer inte utanför dörren. Men det får det vara vårt mot att hon kommer tillbaka till nolläge och kanske kan sova längre stunden på natten. Hoppas!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0