Marabouparken

Igår hade vi mammagrupp igen, och sist bestämde vi att ta med filtar om det var bra väder. Så igår gick vi till Vi och köpte sallad i lösvikt och satte oss i Marabouparken. Det var så mysigt. Vi var sju stycken från gruppen och en vän till en mamma. Vi satt där till fyra tiden och mös i skuggan. Passade på att vara i solen när hon sov korta stunder.

Sen gick vi hem och mös lite på balkongen. Hann precis göra iordning soppa och macka på balkongen när hon bajjade lite. Så jag tog in henne och hörde en mås skräna högt. Så när jag kollade ut satt den på balkongen och pickade på min macka. Så jag fick springa ut och skrämma bort den och kasta min macka och sen springa tillbaka till Matilda. Tur för mig att hon inte vänder sig än!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0