Hemsk natt

Igår var jag på julbord på Ulla Winbladh med jobbet. Det var väldigt trevligt. Jag kom hem vid elva.

Men oj vilken hemsk natt det blev och det var inte Matildas fel. Hon sov snällt när jag kom hem och vaknade inte förrän vid fyra. Istället var det den där dumma presenningen som sitter på taket mittemot. Den smällde hela tiden i stormen. Hemskt. Efter att ha legat sömnlös i typ två timmar försökte jag med öronproppar men inte ens det hjälpte. Till slut lyckades jag somna mellan typ kl 6-9.

Ska bli så sjukt skönt när allt byggarbetare är klart. Är så trött på den där presenningen och att vakna till spikande, sågande och släggande varje morgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0