Helgen

Fredag:
I fredags åkte jag och hämtade upp Caro och Liv. Vi körde ett ordentligt pussel för att få in två barn och två barnvagnar i bilen. Men tills slut så. Sen åkte vi iväg till Bromma blocks. Där mötte vi upp med Lina och Linda från föräldragruppen. Vi shoppade lite och tog sen en lång härlig fika. Jag lyckades timea in Matildas vila precis när vi skulle fika så hon sov första halvtimmen.

Köpte lite presenter till Trollet som snart gör entre, bara en dryg månad kvar nu.

Lördag:
Anna och Andreas kom och hämtade Matilda på förmiddagen och tog med henne till vår mormor och morfar. Efter det åkte de till Bromma Blocks. Där blev det två nya leksaker till Matilda. Bortskämd much?!

Medan de var borta satte vi oss och tippade V75. Eller mest jag. Och vi hade rätt på det första loppen och i de två sista. Men sen lyckade vi få in tvåorna som förlorade med en noslängd. Morr. Medan de sprang bakade jag en äppelkaka och en äppelpaj som blev supergoda.

Söndag:
Nu har mormor och morfar hämtat Matilda och har tagit hem henne till sig. Sen ska de till - big surprise - Bromma Blocks.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0