Produktiv dag

Eller ganska i alla fall. Jag fick sovmorgon idag och sov till halv nio. Skönt. Sen lekte vi en stund innan det var dags för frökens vila.

Då satt vi mest och slappade och blev sega. Sen efter lunchen gick vi ut på stan och köpte en vårjacka och en jeansjacka till fröken. Avrundade det hela med en glass och handlande av mat.

Väl hemma satte jag igång med en rulltårta med mammas äppelmos i. Den blev super god för att vara första gången. Och nu har jag planterat mina örtfrön jag köpte förra våren.

Nu kommer snart Annelie så ska vi fika medan männen är på O'Leareys och planerar sin herrklubb. Sen blir det parmiddag. Mys med andra ord.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0