Semestern är över

Nu är semestern över för den här gången. Jag har lyckats pricka in riktigt bra veckor så jag är sjukt nöjd.

Hade en fin vecka vid midsommar, otur bara att jag blev sjuk första halvan. Sen hade vi två underbara veckor i Blekinge och Småland innan ett instick på jobbet och sen två veckor i Roslagen.

Slappade och hängde med vänner och familjen första veckorna. Och de sista två har varit med "jobb"semester med fasadbyte, målning och vaxat bilen. Men det har blivit en hel del mys i solen emellanåt.

Nu blir det jobb på måndag fram tills sista oktober när det är dags för mitt andra jobb som tvåbarnsmamma. Känns ovant att säga men snart är vi där.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0