Gott nytt år.

Nu är det mindre än 12 timmar tills det blir 2013.

Hoppas på ett år fyllt av första men också av annat smått och gott. Det kommer bli så mkt första-saker ändå med lille Oskar. Den första milstolpen närmar sig redan, hålla upp huvudet.

Det här året har varit ett underbart år på många sätt och vis. Vår fina dotter har utvecklats enormt och har charmat alla. Hon är numera en dagis tjej!

Vi har fått en son! Så underbart lyckligt lottad att ha två fina, friska barn och dessutom få en av varje.

Jag har fått lära känna nya kollegor som jag gör det roligt att vara på jobbet. Jag tänker ofta på dem, framförallt på Charlie när jag ser något roligt eller på hur jag saknar att få onödigt vetande serverat vid lunchbordet.

Ser verkligen fram emot att se vad 2013 har att bjuda på. Först på agendan blir det bröllop och sen planering av dop. Och snart kommer en tid utan graviditet och amning så jag kan få äta och dricka vad jag vill. Saknar verkligen julmust nu när jag inte bör dricka det. Får ta igen det vid midsommar. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0