MAM

Jag älskar MAMs produkter. Det var de första napparna Matilda gillade. Och även flaskorna. Och vi har fortsatt att använda dem till henne.

Nu har jag dem även till Oskar. Han har den minsta nappen just nu och deras baby flaskor.

Men har ett bra tips om man som jag gillar MAM nappen till flaskan. Den passar utmärkt till Philips Avent flaskan. Man brukar få den i gratis paket.

Tack vare det har vi nu fyra fungerande flaskor. Även om Oskar inte är så känslig. Han är ett matvrak och tar vad han får.

Brukar passa på att shoppa produkter på UnderBara Barn mässan då man får ta 2 st valfria för 100 kr. Sist köpte jag två flaskor, napp till Oskar, nappar till Matilda, och en ny napp till hennes Trainer flaska. Super bra.

Bild från MAMs sida.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0