Länge sen

Nu var det länge sen jag uppdaterade, igen. Blir så när jag har en tanke att lägga upp en bild från datorn och så kommer jag inte in på datorn och sen har det gått för lång tid och tja så rullar det på.

Julen var underbar, en riktig familjehögtid. Trots tungt hjärta kunde vi mysa ihop och för första gången fira med både min och Johans familj på samma ställe. Önskar vi kan göra det oftare. Matilda och Agnes fick en massa fina presenter. Matilda tackar alla som gav henne julklappar. Hennes favorit hittills är hennes nya Bobby car. Än så länge går det för långsamt framåt när hon åker själv men hon börjar lära sig lite hur man gör.

Nyår firade vi bara vår lilla familj. Vi åt en tre rätters middag bestående av skagentoast, oxfilé med potatisgratäng och marängswiss. Mums. Matilda somnade vi åtta och vaknade någon gång men somnade om direkt. Så vi fick en hel kväll själva, första på länge. Vi såg X-men First class och gick och la oss vid 22. Jag kunde inte somna förrän efter 00 men Matilda och Johan sov rakt igenom alla raketer. Tur att hon är ett så urbant barn. ;)

Skönt med en kort vecka igen. Och i helgen ska vi mysa med familjen igen. Som jag ser fram emot det.


Det enorma julklappsberget. Helt sjukt mycket paket.


Titta på mig morfar. Tut tut.


Matilda och Rasmus gosar lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0