Inte enligt planen

Kvällen igår gick inte alls enligt planen. Hon somnade fint innan åtta men vaknade igen och kunde inte somna om helt förrän midnatt.

Så en trött mamma har det varit idag. Vi skulle ha mött upp Karin och Elsa vid tio men vaknade vid 9 så vi fick flytta till fredag.

När liten somnade vid halv två idag passade jag på att krypa ner en timme jag med. Jag var sjukt trött direkt men efter någon timme kände jag att jag hade fått lite extra energi.

Ikväll har det (peppar peppar) gått bättre. Hon somnade vid halv åtta men helt vid halv nio och sovit sen dess och förhoppningsvis för natten. Vet inte om det är sommartiden som ställt till det för henne.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0