De små sakerna

Det är lustigt det här med sömnen. Man blir så glad för de små sakerna nu. Som att han sover när vi äter eller bara sover. I natt fick jag 4-5 timmars sömn och jag är nöjd med det. Inte utvilad men nöjd.

Johan och jag har ett system just nu. Han sitter uppe med Oskar till tolv. Om han behöver äta innan dess så väcker de mig. Sen tar jag över honom och har honom resten av natten.

Jag försöker i möjligaste mån att lägga honom så att han sover själv i vaggan men det är inte alltid det går. Igår natt vägrade han det, mycket beroende på att magen spökade. Så då var det famnen som gällde, vilket innebar dåligt med sömn för mig.

Tog igen lite på dagen och sov två tinnar medan Matilda sov middag. Så skönt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0