Mamma make-over

Jag har beställt en så kallad färgbomb från Revlon. Det är som en blandning mellan en toning och en inpackning.

Jag velade länge mellan nyanserna 931 och 1003. 931 är något mörkare blond och mer gyllene och den andra mer kall. Jag bestämde att testa 931. Köpte även ett silverschampo från Björn Axén utifall att jag tycker det blir för gult.

Ska bli spännande att testa. Har hört ganska bra om dessa färgbomber. Jag har en så ful utväxt just nu och tänker mig att jag vill närma mig den naturliga färgen som är något mellanting mellan blond, mellanblond och musgrå.

Återkommer med ljud och bild när den testats.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0