Nästa borta

Nu är den stora bebismagen nästan borta. Och likaså alla kilona.

Jag är just nu nere på 55,5 kg. Innan jag blev gravid låg jag på 53 kg men rasade direkt ner till 50 när jag blev gravid. Så det är lite svårt att bedöma från vad jag ska räkna.

Men jag är nöjd med 55 även om jag länge sett min målvikt som 50. Just nu är jag mest inställd på att få magen fast och platt igen. Sen vilket kilo som står på vågen gör mig inte lika mycket.

Målet är att kunna bära bikini i sommar utan att magen dallrar när jag går. Hoppas kunna ordna det.

Här ser ni en före och efter bild. Före bilden är i v 38 så jag var mycket större när han föddes i 40+5.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0