Vändning

Igår var vi som sagt på vändningsförsök på Danderyd. När vi kom dit blev jag uppkopplad till en CTG maskin som mätte min och bebisen puls, och jag fick en kanyl i armen.

Sen kom läkaren in och gjorde UL och jag fick medicinen Bricanyl i kanylen. Direkt kände jag hur hela kroppen hoppade med varje hjärtslag, så stark blev hjärtklappningen.

Själva vändningen gick bra och snabbt. Efteråt fick jag återigen ligga med CTG för att se att bebisen mådde bra igen.

När vi var klara var jag helt skakig i kroppen. Min käke hoppade som om jag frös, och var den stilla så skakade handen istället. Som tur var gick det över ha ska snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0