Sommartassar

Idag på eftermiddagen åkte vi till villan och bytte däck på bilen. Med vi menar jag såklart pappan och morfar.

Mormor hade hand om Oskar och jag sprang efter Matilda som ville cykla och hjälpa till med däcken.

Härlig dag blev det. Jag och barnen började dagen ute. Först i lekparken och sen tog vi en liten promenad runt stan. Matilda gick mesta delen själv så det tog tid men istället brände hon en massa energi. Så väl hemma stupade hon nästan i säng och sov i två timmar.

Vädret var underbart. Ca 7 grader och sol men sen på eftermiddagen kom det blåst som drog ner det hela. Nu vill jag kunna vårsäds balkongen och sitta där och dricka mitt kaffe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0