En glädjens dag

Idag var det dagis som vanligt. Matilda pratade hela vägen dit om att hon och Elle skulle åka kanan. Hennes lycka då när Elle kommer gåendes med en dinosaurie i handen och de börjar leka direkt. Så härligt att de fortfarande leker så mycket med varandra efter ett helt år.

När jag hämtade var det som vanligt. Hon fick syn på mig och kom springandes i min famn. Älskade unge!

Vi gick till lekparken och lekte med några av dagis kompisarna som också är stammisar där.

Matilda har äntligen, lagom till att sommaren är över, kommit över en stor del av sin badskräck och badar varje gång där nu. Och idag försökte hon även kissa som pojkarna mot träd.

Ikväll blev så en glädjens kväll, för mig, när hon bad om att få kissa i pottan två gånger och gjorde det. Kanske vänder även det nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0