Prinsessan Matilda

Matilda följde med mig till Ica maxi igår. Hon älskar det. Hon åkte i kundvagnen och sköter shop and go maskinen och äter gratis bananer.

Hon var så söt i sin röda kappa igår. Och ännu mer nu när hon börjar låta oss sätta upp tofsar och hårspännen. Hon brukar ta tofsen från mitt hår och vilja ha den uppsatt i sitt.

På maxi hittade jag guldfärgade papper som jag köpte. Sen gjorde vi kronor. Jag gjorde en liten först med resårband och imorse gjorde jag en större som passar hennes huvud perfekt. Hon är så söt i den.

Både igår och idag spenderade vi förmiddagen i lekparken i solen. Så härligt med solterapi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0