Sjukstuga

Natten var riktigt tuff. Jag sov inne hos Matilda som vaknade ofta på grund av sin hosta som gjorde att nappen åkte ur och halsen gör ont. Så det blev mycket klappande och säga "mamma är här hos dig" så somnade hon om.

Vid fyra bytte jag barn med Johan som hade Oskar. Oskar hostar också och är snuvig så han sover mer uselt än normalt. Så det var två riktigt slitna föräldrar idag. Och en trött tjej.

Den trötta tjejen fick vara hemma från dagis idag trots att hon inte hade feber. Tyckte hon kunde behöva en vilodag. Johan var också hemma idag vilket jag verkligen behövde. Förutom förkylningen jag bär på har jag idag haft sjuk huvudvärk och ont i magen. Plus att jag hade tid på MVC för att sätta in spiralen.

Vi turades om att sova lite under dagen och på eftermiddagen tog jag barnen ut till lekparken. Oskar sov gott i vagnen även hemma sen och Matilda och jag lekte ihop. Hon var som vanligt och feberfri så imorgon blir det dagis igen.

Tur det för då är det första vaccinationen för Oskar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0