Snoriga familjen

Så var ännu en helg över. Jag är nöjd att jag klarade två dagar med barnen. Fredagen var jag själv men på lördagen var vi hos mormor och morfar nästan hela dagen. Sen sov Matilda kvar där på natten.

Johan var på gubbträff igår och kom hem vid ett på natten. Oturligt nog har Oskar blivit förkyld igen så det blev inte mycket sömn i natt.

Vi passade på att städa en massa innan vi åkte och hämtade underbara dottern. Så skönt.

Hon är rolig, hon somnar exemplariskt hos bommo och moffa. Inga brottningsmatcher, inget skrik och inga tårar.

Nu är Matilda och jag också förkylda igen. Nu är jag trött på vintern och vill ha vår. Hellre pollensnuva.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0