Kill me now

Hann inte mer än lägga huvudet på kudden när Oskar somnat innan Matilda fick en hostattack och hostade ut nappen och vaknade.

Har spenderat fyrtio minuter med att försöka få henne att somna om. Höll på att strypa henne alternativt binda fast henne i sängen à la tvångströja så jag bytte barn med pappan som stackarn precis hade somnat.

Så mycket som jag älskar henne och hennes skratt och upptåg på dagarna så mycket hatar jag att få ett leende eller bus på nätterna. Ibland måste jag "skälla" lite på henne för att hon ska sluta busa.

Hoppas hon somnar om nu så pappan får några timmars sömn innan gryningen. Och jag med för den delen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0