Sthlm från ovan

Idag åkte jag med min pappa (morfar) upp i luften i en helikopter. Han fick det i 60-års present av min mamma förra året och först nu lyckades vi få en tid.

Oturligt nog var det mulet idag när det varit så fint väder de senaste dagarna. Så sikten var något begränsad.

Vi åkte upp från Bromma flygplats tillsammans med två andra passagerare. Jag fick sitta fram med piloten vilket var lite läskigt eftersom det var glas överallt. I starten när den lutades framåt kändes det lite som att jag skulle ramla ur.

Satt och fotade mest på måfå, kan hända att det blev några bra bilder. Men som sagt var sikten usel och vi hade otur att fastna i luftrummet ovanför Järva krog i typ tio minuter pga sikten och trafik i luften. Men fick se mitt gamla stall från ovan då.

Oskar spenderade tiden med mormor medan vi var i luften och pappan och syrran var hemma och vilade. Hade tänkt lämna Oskar hemma men det blev smått kaosartat när jag skulle åka så han fick följa med. Han sov nästan hela tiden så det var inga problem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0