Dopet del 2

Igår var jag på dopsamtal med prästen och den andra familjen. Den andra pojken som ska döpas är ca 3 månader äldre än Oskar.

Oskar var med i förhoppningen om att han skulle somna i vagnen på väg dit. Men det var stora blå ögon som tittade upp. Och under hela samtalet satt han i knät och pratade och var glad. Fick en liten dipp mot slutet och blev trött.

Var lite roligt att det visade sig vara Matildas bästa kompis E's kusin som ska döpas med honom. Så kul för Matilda att få träffa sin bästis i kyrkan. Får se om de vågar leka med varandra där.

För er som ska komma, här är lite info.
* Ni kan komma vid 13:15
* Sitt på vänster sida i kyrkan
* Lokal är fortfarande inte bekräftad, vi håller tummarna annars blir det hemma hos oss.

Tips på ev presenter:
* Svart fotoalbum från Åhléns
* Pengar till hans konto (maila mig för nr)
* Kläder i minst 68
* "Dog tag" smycke (typ armé) med hans namn på

Han har redan en "mitt första år" bok och namntavla. Men andra tavlor är välkomna.

Vid frågor eller så maila eller ring mig. Uppgifterna står på baksidan av inbjudan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0