Allergichock

Idag hade vi städning på morgonen så jag och barnen smet ut vid halv nio. Hämtade lilla vagnen och gick upp i lekparken en stund innan vi gick vidare till dagis. Efter att ha lämnat gosegumman gick jag och Oskar och hämtade bilen och åkte till morfar.

Jag hade med mig liggdelarna och lite urväxta kläder som de förvarar åt oss tills vi vet vad vi ska göra med dem.

Vi busade lite, tog en liten promenad och gosade med Rasmus. Jag hade glömt ta allergimedicin så fick en allergichock och nös i ett och näsan bara rann. Så när vi kom hem slängde jag alla kläder i maskinen och tog en efterlängtad tablett.

Efter en lugn eftermiddag hemmavid hämtade vi upp henne och gick till lekparken en stund. Matilda var olydig och klättrade upp i rutschkanan så det var bara att gå hem med en gråtandes tjej. Suck.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0