Och så kom värmen

Nu känns det som sommar. Solen skiner varje dag, den är varmt i luften och fläktar lite svalt och idag är det premiär för bara ben.

Igår tog det emot att gå in på ÖF men vi gjorde det ändå. Gick dit efter att ha lämnat Matilda på föris. Pratade lite med andra föräldrar och hade sångstund. Sen orkade inte Oskar mer så vi gick en promenad till Maxi och sen hemåt.

Idag slutar pappan tidigare och kan förhoppningsvis komma med och hämta henne. Efter lämningen gick jag och Oskar hem och båda bytte till svalare kläder och han sov en stund i vaggan medan jag gjorde iordning väskan.

Sen gick vi ner på stan för att köpa sushi till mig. På vägen sprang vi på Annelie och hennes stora fina mage. Njöt av lunchen, som alltid kastades den ner i magen, och gungade lite. Nu sover plutten i vagnen och jag njuter på en parkbänk typiskt kom ett stort moln i vägen.

Vi åker sittvagn för första gången och det är ganska populärt. Skönt att kunna göra det nu. Hade nog gått tidigare också men då hade vi behövt åkpåse. Nu räcker det med lite filtar. I stora vagnen är det fortfarande liggdel men han sitter upp i den med stöd av en kudde när han är vaken så han är nöjd ändå. Ska byta sen men tycker han är lite liten än och så länge han är nöjd och får plats så kör vi såhär.


https://cdn1.cdnme.se/1989825/7-3/pic_518a308addf2b31cc22b58e4.jpg">https://cdn3.cdnme.se/1989825/7-3/pic_518a308addf2b31cc22b58e4.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0