Ståbräda

Idag shoppade jag en ståbräda via Blocket. Det blev en lascal buggyboard mini. Jag har velat länge mellan om jag skulle köpa en universal med krokar eller denna med snabbfästen. Men valet föll på denna då vi ska kunna ha den på våra paraplyvagnar också.

Jag satte fast den på dagen och gick och hämtade Matilda med den. Jag visade henne den och sa att hon skulle stå där och hon blev så exalterad att hon ville ställa sig innan den var nerfälld. Hon stod duktigt och höll i sig och pratade även för själv om att hålla i sig när den rullar och stå kvar.

Barnen älskade att kunna titta på varandra ordentligt. Oskar älskar att se sin syster och Matilda tycker att han är mer och mer rolig nu när han är mer medveten om sin kropp. Nu kan ha klappa henne och se henne på ett helt annat sätt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0