Stora pojken

Idag var det dags för nästa stora milstolpe i Oskars lilla liv. Hans första dag på förskolan/dagis. 

Det gick helt över förväntan. Han lekte med bilar, åt lite, var glad och nyfiken och sov till och med en timme i samma rum som de andra på sin madrass. 

Han hade lite tur att halva gruppen var hemma sjuk så det blev en lugn start. Han brydde sig inte om pappa alls i stort sett. Han gick gärna med andra och lekte glatt för sig själv. Men han är ju minst och de äldsta är nästan ett år äldre så klart att det märks. 

Han var pigg och glad hela kvällen. Detta bådar ju gott. Håller tummarna för en lika bra dag imorgon. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0