Utvecklingssamtal

Imorse hade vi utvecklingssamtal för Matilda. 

Fick veta det vi redan visste, att hon är glad, social och snäll. Leker bra med alla men har sin favorit i bästisen Elle. 




Äter lite dåligt ibland men passar gärna på att sitta och prata med vännerna då istället. 

Sen har hon dramaqueen (teaterapa) tendenser hon med och tar gärna till krokodiltårarna. Hon är även lite "försiktig" och vill gärna ha någon pedagog i närheten och vill ha hjälp med saker hon inte behöver hjälp med och så. Men så är hon mot oss också. 

Men överlag busig, pratglad, följer reglerna och kan säga ifrån om det behövs. Älskade unge!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0