Fantastisk dag

Igår var en fantastisk vårdag. Vid lunchtid var det 10 grader i skuggan. 

Jag och barnen gick ut i lekparken på förmiddagen. Var så härligt men båda var så trötta så det blev mycket skrik och tårar mot slutet. Båda hade gått upp vid fem och hållit igång sen dess. 

Efter lunch och sömn gjorde vi en liten termos kaffe och lite lätt mellis och gick ut tillsammans på innergården. Blåste lite bubblor, lekte i sandlådan, cyklade lite och bara hade en härlig familjedag med skratt och kärlek. 

Matilda med sin kompis från dagis

Söta ungar!

Sen på eftermiddagen kom morfar och mormor över och hjälpte oss att natta barnen så vi fick gå ut och äta middag bara jag och Johan. Vi försökte hålla oss hemifrån men vid 8 orkade vi inte längre och gick hem. Pratade lite i en timme innan de åkte hem till sitt. Stort tack!

Min fina make. Vi firar femårig bröllopsdag i år. 

Underbart med lite egentid som par. Klarade hela middagen utan att prata om barnen utan pratade om jobb och framtid istället. Härligt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0