Sjukstugan fortsätter

Idag var jag tillbaka på vårdcentralen med mitt förb*****de öra. Det är inte läkt trots penicillin så nu blir det droppar i öronen och Nasonex nässpray i 2 dagar och hjälper inte det måste jag till ÖNH akuten. Suck. 

Matilda var piggare idag. Hon hade prick 38 på kvällen men leker som vanligt och är lite uttråkad. För istället är Oskar dålig nu. Han har haft 39 graders feber idag och mest legat och sovit/vilat på sin skötbädd eller sitty i knät på pappa. 

Typiskt kommer hostan vid läggdags och stackaren hostade tills han kräktes han med. Lukten av sur yoghurt och välling är mumma på kvällskvisten. Hoppas han får sova nu om slemmet släppte lite. 

Pappan och jag är än så länge feberfria men är allmänt förkylda med hosta, snuva och allt som hör till. Hoppas vi alla blir friska till dopet på lördag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0