Dålig uppdatering

Jag har varit dålig på att uppdatera. Lite på grund av tidsbrist men nog mest på grund av dålig prioritering. 

För Oskar går det strålande på förskolan. Framförallt nu när det är lite varmare. Han tyckte inte riktigt om att vara ute så mycket och vara kall. Nu är han en solstråle hela dagarna och sover ca 1 1/2 timme. 

Matilda är också nöjd. Och har nu börjat att pottränas på riktigt. Så vissa dagar nu har hon trosor hela dagen på förskolan och är lycklig och stolt. Hemma får hon belöning i form av klistermärken så pottan börjar bli full nu. 

Oskar kan säga lite ord nu. Inte klart såklart men man förstår vad han menar. Han säger kex, anka, dä och Ida (Matilda) och bapp. Han är stora killen nu. 

Snart är det semester. Som jag längtar. Hoppas bara på bättre väder. Hade underbart väder förra helgen då jag var hos Camilla utan barnen och spenderade flera timmar i en solstol. Och nu är det 9 grader varmt och blåsigt och regn. Trött på det här nu. Förkylningarna tar aldrig slut. 

Fin utsikt på kvällspromenaden förra helgen. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0