Aj aj

Har haft enorma smärtor i mitt högra öra och igår blev det en tripp till vårdcentralen. Båda barnen fick följa med och skötte sig exemplariskt. Oskar mutades med russin och Matilda satt och titta på när läkaren undersökte mig. 

Örat var väldigt svullet så jag fick penicillin och starka Alvedon mot smärtan. 

Började behandlingen igår och tog två alvedon innan läggdags och lyckades somna. Sover lite oroligt då det susar, tjuter och trycker i örat. 

Det ekar i örat och idag känns det som att jag har världens största öronpropp i örat. Det susar och känns svullet och rann lite i natt. 

Hoppas på snabb bättring!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0