Marknad

Förra veckan var det marknad här i stan. Oskar var för trött så han och pappan stannade hemma så gick jag och Matilda ut. Den första vi mötte var kusin Agnes. Två lyckliga tjejer var glada att se varandra. 


Så lycklig över att gå på marknad. 

Med varsin ballong. 

Vi gick runt och fick lite gratis saker från utställare och åkte karusell två gånger. Matilda träffade lite kompisar och dansade till musiken. Sen avslutade vi med ett besök på Hemköp och köpte banan, vatten och en prinsesspåse. Hon valde bort godis för banan, de är inte helt normala våra små. 



Åkte karusellen två gånger. Så roligt tyckte M. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0