Aktiemiddag...

Mkt har hänt.. länge sen jag skrev sist..
Har hunnit vara hemma en helg och gick på Globen Horse Show med Lillan. Vi svullade ordentligt med traditionsenliga chips och popcorn och godis.. fanns ingen julmust så det fick bli cola.. =(

Nu har min Johan kommit tillbaka, han är fortfarande en zombie. Har nästan kommit tillbaka till normal dygnsrytm.. Men har varit lite nere - och var sååå klart tvungen att ta ut det på mig. Dumma dumma som skräms och har sig!

Igår var de aktiemiddag på Strömpis. Hade sett fram emot Klaras.. så tråkigt att de ska läggas ner!!
Vi kom dit innan åtta och fick gå runt några varv på stan innan vi fick gå in. Och vänta i nästan en timma på maten! Men hade iaf ganska trevligt bordssällskap i form av Johans kompis Martin och Peter min gamla Lag Smisk lagledare. Maten var sådär.. bakad potatis med kyckling och nån kryddig sak och guacamole. Hade velat ha smaksatt smör eller iaf en potatis som inte va så mjölig. Mitt under maten var det frågetävling med en massa finansfrågor - vi fuskade lite.. men men. =P
Sedan prisutdelning för aktietävlingen, trodde dom va allvarliga när dom drog upp vilka som kommit sist i tävlingen. Men det va bara Fylle-Karl som "vann" den delen...  Riktigt bra priser, kanske ska anstränga sig lite nästa gång...
Bartendern däruppe kunde inte blanda drinkar, suuuper starka Piggelin som inte ens va gröna som dom ska va och San Fransisco kunde man verkligen inte dricka!
De vart en seg kväll med all väntan och så.. tycker inte om Strömpis. Så mkt gamla äckliga gubbar och skumma typer. Typ som killen som sa till Helena att det "är inte så synd om dig som du tror" och äckliga gubben som dansade med två tjejer som verkligen inte ville det!
Camilla träffa en kille! =) Dom va perfekta för varann,, men så vägrar hon sätta på mobilen utifall att han ska ringa.. Och ni va sura på mig för blockningen! Plus att vi slog vad.. måste veta om jag vinner mina 20 kr, vilket jag kommer göra för han kommer ringa om hon bara sätter på mobilen!! Annika vart lite full - som vanligt *flina* Och lite tjatig, men så va vi inte så på. Vilket vi fick höra.. OFTA. Det syntes tydligen vääldigt tydligt. Sen på kvällen blev det "konsert" med ett coverband. Va ganska bra.

Kvällens citat: Som Niagara fallet - I Afrika... »» Kanske inte skulle ha skippat geografi lektionen Vicky =P
Kvällen roliga kommentar: Bartendern som frågade Camilla hur gammal hon var.. och trodde hon va yngre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0