Hemma igen..

Så va man hemma i storstaden igen.. känns nästan juligt här. Finns en centimeter snö på marken. Eller iaf nåt hårt som är vitt. Gjorde helt klart rätt val när jag tog med mig vinterskorna hem!
Kommer bli en hård jul för mina stackars katter.. Rosie har redan sprungit en km runt runt i huset och jagat stackars Kasper. Som är rakad till jul och allt... lider med honom.

Har gjort några kalkyler nu,, verkade funka bra så funderar på att kanske lägga ner pluggandet.

Saknar mina tjejer.. Helena, Vickan, Cam och Ankan.
Känns långt tills vi ses igen......!



älskar dig sååå mycket! hatar varje minut jag är ifrån dig och ler så det gör ont när jag hör från dig.
Saknar dig min älskade honung.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0