Hemma

Äntligen har jag kommit hem till sköna Stockholm igen.
Har saknat min hemstad, och framförallt familj och vänner. Idag va jag å shoppade loss med mamma. Hon ville ha en shoppingdag och erbjöd sig att betala - inte mig emot =)
Köpte en massa fina linnen och ett par skinnhandskar jag velat ha.. Och lite julsaker! Det lönar sig att hålla sig hemifrån en hel höst!
Imorgon ska jag fika med Fii i gamla stan, sen bio och middag med Karro.. förhoppningsvis träffa eller iaf se Nanna lite därimellan!

Saknar min älskling, tänker på honom hela tiden - eller tja det mesta av den.. ; )
*slängkyss till min älskling*


Kommentarer
Victoria

miss you babe...

2006-11-11 @ 20:11:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0