Klubbetfest

I tisdags var det Klubbet fest igen, på dagen spelades det curling.
Men jag och annika hade föreläsning med en människa som älskar sin röst alldelles för mycket. Så vi kom dit vid halv ett, och curlingen höll på från elva till ett. Så det vart inget spel för oss =(. Vi fick bara sitta och titta på.. Ett av de fyra lagen hade klätt ut sig, det fanns ett lejon (björn säger vi andra), rosa pantern, Sverige supportern och Boogie man (inte den läskiga utan 70 talet..)

Klubbetfest    



























Klubbetfest
Efter curlingen var det några få timmar av pluggande, eller lite vilande och kastande av boken...
På kvällen var det förfest hemma hos Kaka och hennes människo-hatande katt Wilma. Jag som tycker jag har bra hand med katter eftersom jag har två försökte umgås med katten men hon bet mig och försökte slå mig med tassen så jag gav upp...
Vi förfestade lite bara vi tjejer innan det var dags för middag på Bryggan. En middag som lagats av killarna. Började med fördrinken Bonka (banka) bäver från den nya drinklistan. Mmmm... =)
Sen middag med salami, ädelost sallad, sesam och chayenne kryddad lax och sorbet på slutet.. Mycket mycket gott!!! Och en massa sånger och roliga samtalsämnen.

Klubbetfest        




























Klubbetfest

























Jag och Frida va väldigt på G och stannade tills halv fyra, skulle ha stannat längre om killarna va mer på. Som tur var var de ju inte det! Var lite bakis dagen efter, tills typ tolvtiden.. Gick åt en massa liter vatten..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0