Tenta

Imorrn är det tenta... har ångest!!
Vi var ju såklart tvungna att bli dom första som skriver tenta i organisation.. nånsin! Så därför finns inga gamla tentor att kolla på. Bara instuderingsfrågor, som man inte vet om man har rätt på, och en lååång jobbig bok som verkar ha använt Words synonym ordlista liite för mycket.


Kan iaf se fram emot en dag på stan, eventuellt om inte pojken min vill umgås lite.. Köpa mer Gilmore Girls, har sett dom fyra första! Vill ha mer.. mer i tell you!! Sen blir det tentafest som inkluderar Josse och Reene.


Såg mitt första OC avsnitt sen första säsongen.. och sen en massa tv. Satte på 15 min sleep på tv:n men slutade med att jag ökade till nya 15 hela tiden. Dumma Johan som skulle komma hem sent.
Kommer att sakna honom, på lördag åker han till USA - en helt annan kontinent!!!!! I en hel vecka, jobbigt!
Och nu är jag dumpad för en snygg fransman - don't blame him. Ska ut med Helena istället..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0