Abonnenten du söker kan inte nås för tillfället..

Nu befinner jag mig lååångt från allmän civilisation och mobilmottagning.
Har noll i mottagning och får använda Johans mobil för att återkoppla mig själv med verkligheten.
Fast det blir ju fel ibland. Skulle skicka sms till Helena och fråga om i höst o säga att hon kunde svara till Johan men lyckades skicka det till honom istället.. Tog bort det snabbt innan han upptäckte hur tankspridd jag varit.
Det roliga med den här lilla "byn" är att det är typ ett bostadsområde (lite uderdrivet kanske..) men ändå har gatlampor. Inte ens motorvägen mellan örebro o sthlm har det.

Igår var jag med honom till tandläkaren och träffade en pratglad gubbe där som tydligen väntat länge på den som var inne.. Stackarn. och tjejen mitt emot mig bara log som om hon va glad att det va jag oh inte hon.
Sen åkte vi till kalmar för shopping. Hitta två ursöta linnen på MQ men kunde bara köpa ett och ville inte låta johan köpa det ena åt mig trots att han erbjöd sig. Nu har jag ju nåt att se fram emot. Jag köpte ett sött svart t-shirtlinne med sidenband och det andra var ett vitt balonglinne med svart sidenband i midjan. Vill ha!!
Sen fick jag ont i fötterna och köpte mig själv lite geleunderlägg till mina stackars fötter.

Pratade med mamma igår.. Dom hade hämtat Daisy som sov hela vägen från Linköping och sen varit helt lugn. Hon lekte lite och åt lite och brydde sig inte alls om min knäppa Rosa som sprang efter henne och fräste.. hela tiden. Rosie är visst lite avis och rädd.. blir nog bättre. Annars kommer väl ma och pa att kasta ut henne på gatan.

Nu kommer snart johans föräldrar hem med farmor.. lite nervöst. blir första gången jag träffar någon annan än föräldrarna. Det sköna är ju att hans släkt inte verkar vara som min, som mormor som kom förbi och frågade efter johan och ville ha lite alone-time med honom. Bäst att passa på då när jag inte är i samma stad. Ibland skäms man.. men men.

Grattis ANNIKA! Hoppas födelsedagen blir bra.
Vi ska fira dig ordentligt på tisdag sen.


Kommentarer
Helena

Thanks!
I know, allt ordnar sig.
Fek C i höst. Och mååååånga besök på IKEA :)
Love you too!

2007-04-10 @ 14:56:16
URL: http://helena
Helena

blev visst fel på den förra...

2007-04-10 @ 14:56:53
URL: http://helenalundquist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0