Hata hata hata fredag 13:e

Igår va verkligen en otursdag och det var inte bara för att det inte fanns salladskyckling på Coop.
Jag och Anka skulle jobba med den nya nollegeneralen som visade sig vara en rolig prick. Det var kareoke igår och det va ganska lugnt fram tills åtta då sjöng den första. Lugnt hela kvällen istort, mycket dötid.
MEN..  sen helt plötsligt stod tillståndsmyndigheten där (SÅKLART) och hade med sig två spioner i form av två nittonåriga tjejer (som Joel faktiskt tog leg på) men tackvare dom får vi nu en varning och mpste ta studentleg, kolla om de tillhör Sesam och ge ut kvitton till alla! Och ha ett extrainsatt möte på måndag.
Va kul för mig och Anka som ska jobba igen på onsdag.
Inte nog med det så gick kareoke maskinen sönder efter halva kvällen!
Jeeeeah I älskar fredag den 13:e.


Nu ska jag in till stan och äta frukost och shoppa present. Hälsa på Vickan på Forex å starta bankkonto
Sen kanske sola med tjejerna och/el mysa med Johan innan festen ikväll.


Kommentarer
vicks

hoppas hoppas hoppas du får jobbet .. =)
visst var ja lite duktig ida iad ?? thihi.
o du din dumming hänger inte med ikväll. saknar min jossis.

2007-04-14 @ 19:52:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0