Sista Klubbetfesten med Klubbet

I lördags var den sista klubbetfesten.. va mysigt med sol och varmt.
     
Satt bakom Bryggan och umgicks, sen kom Martin med lite skumpa och jordgubbar. Efter det plockade killarna fram kubbspelet och satte upp planen. Sen vart det killarna mot tjejerna. Gick bra för oss till en början fick ner alla utom en som vägrade lägga sig. Slutade med att killarna gick om och vann..och vann nästa gång också trots försök att distrahera och sikta på dom.

Sen blev det grillning, gott med marinerad fläskfilé, klyftpotatis och potatissallad, bröd, sallad, tzatziki, aioli.. Allt.
     

Började gå hett till...
       

Och sen började det bli lite hett...
    

Men det va ritkigt roligt.
Vi körde Singstar hela kvällen, inte en lugn stund för lilla Ps:et.
Lite drickaspel, musiklekar och annat kul!
Kommer sakna alla i Klubbet. Blir sista Klubbet festen nånsin med gänget! Sorgligt.
Men det blir fest snart igen.. och alla kommer tillbaka någon gång! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0