mmm... chocolate coffee chocolate...

snart är min lediga vecka slut. kommer sakna sovmorgon och vetandet att jag inte behöver planera dagen.
idag har jag varit iväg med pappa och slagit lite. gick väl ganska ok men jag vet inte. inte helt nöjd.
har också märkt att jag har ett extreeeemt sockersug och chokladsug.  vet inte hur många gånger jag tänkt baka men bara stoppats av den lilla karaktären jag har.
så länge jag inte gör det innan jag ska till tandläkaren imorgon, men sen är det grönt ljus. funderar på chokladmuffins med kaffeglasyr och kokos.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0