Abonntenten du söker kan inte nås för tillfället..

Tillbaka i dom småländska skogarna för julfirande med vad som verkar bli halva släkten. Jag tar på mig det, verkar ju ändå vara jag som är huvudattraktionen. Känns så konstigt, får hela tiden för mig att det är jul imorrn, känns mer logiskt att ha jul på en söndag än en måndag. Så när jag pratade med Karro igår och hon sa att hon kom hem på tisdag kopplade jag direkt tisdag som annandagen. Men inte då, det är ju juldagen så då ska vi ses och ha roligt. Kom just åp att jag glömde/lämnade/inte hade en tanke på att ta med spriten hemifrån. Hade ju en hel Baccardi Razz att förtära. Så gott, min favvodrink just nu är Razz med Sprite. Tja ja, får väl se vad som finns. Annars blir det en torr juldag.

Har försökt koppla om min telefon så att samtal går direkt till Johans men vet inte om det verkligen ville det. Stod hela tiden att det inte accepterades men funkade på vissa. Tja ja, är ju bara här till tisdag sen kommer jag närmare civilisationen och mottagning. Yeeeajj.

Nu ska jag fortsätta mitt Heroes maraton och se klart hela säsong 1. Bara några få avsnitt kvar nu.
Förresten Vicks, försökte kommentera din blogg men det ville inte... =(

God jul alla och till dom som jag inte ser i mellandagarna, gott nytt år!


Kommentarer
Helena

God jul och Gott nytt år!

Svarade på din kommentar i min blogg.. Fanns faktiskt en logisk förklaring ;)

2007-12-22 @ 15:47:17
URL: http://heenamedl.blogg.se
vicks

då får ja skriva i din istället :):)
nädå ska se över vad problemet e..
tror du kommer få en sån där riktig mysig jul nere i småland, kanske en såndär som beskrivs i sagorna. mys pys. ta hand om dej och hälsa till johan. vi hörs.
pussss

2007-12-22 @ 19:59:12
vicks igeb

förresten.. jag skulle gärna vilja ha johans nummer så ja kan skicka god jul sms till er. tror du de e möjligt. PÖSS

2007-12-22 @ 21:52:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0